Sve što se izgradi ljudskom rukom mora i da se održava. Pametni ljudi i države to znaju, ukalkulišu potrebna sredstva u budžet, pa ne dođu u situaciju da kukaju nad sudbinom. Ko će prekinuti vrzino kolo bezakonja i kvazistručnosti u Srbiji? Ovi koji sklapaju poslove u kafani, uz prasetinu u ogromnim količinama, gledaju pritom u okolne lepotice i namiguju, uz strategiju "lako ćemo, budžet je rupa bez dna" teško da će doneti dobrobit ovoj jadnoj državi.
greska 18.10.2018 • 16:55
Uradio sam uzasnu stvar i skoro se prvi put vozio hrvatskim autoputevima .
Nisam ni slutio da smo toliko beznadezno zaostali .
Dodje mi da placem al zaista .
Dodji u Sloveniju da vidis sta je autoput. Nema 1 ulegnuca ili rupe.
Dok za Italiju nemogu to reci. Probaj da se provozas po gradu koji ima najvise
turista vise od RIma govorim za Veronu...katastrofa gore od Srbije rekoh.
Zahvalju dugom boravku pod turskom vlašću, ovde se i danas, mada i u Turskoj prevaziđena, zadržala čuvena metoda izgradnje puteva pod nazivom "haldrmakaldrma" (ili se ispravno piše "'al drma kaldrma"?).
U smer SU-NS ne bi trebalo da se naplaćuje putarina. Nedavno sam išao tamo i užasan je put nazad u NS. Nisam se uključio odmah kod subotice nego malo dalje i tu je napravljen novi regionalni-lokalni put a kad izađeš na auto-put horor.
Uradio sam uzasnu stvar i skoro se prvi put vozio hrvatskim autoputevima .
Nisam ni slutio da smo toliko beznadezno zaostali .
Dodje mi da placem al zaista .
U gradnju autoputeva kod nas, ugrade se svi od ministra do poslednjeg putara a to znači jedan sloj puta manje. Zbog toga malo , malo mora popravka. Popravka ide na isti način.
A šta je sa autoputem kada se udje iz Hrvatske u Srbiju? Ono je očaj živi. Postavili su table na 130 a ne može da se vozi 80 koliko ne nebezbedno. A prošle godine baš u ovo vreme vodja je rekao da odmah počinju sa rekonstrukcijom. Reče on još jednu laž u nizu.
"Sledeće godine trebalo bi da za Koridor 10 uzmemo od Svetske banke kredit od 16 miliona evra ......", navodi Drobnjak.
Drugim rečima, novac koji ubiraju kroz putarine na ovoj deonici -- NESTAO! Znači, građani plaćaju duplu cenu puta, prvo kroz putarinu a onda kroz novi kredit za održavanje istog.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Auto-put od Subotice do Novog Sada u lošem stanju, rekonstrukcija možda naredne godine
Autor: Blic
Novi Sad
•18.10.2018.
•08:52 > 13:30
Komentari 18
VladaN
od danas do sutra
Tasa 1951
Milan Ketic
Uradio sam uzasnu stvar i skoro se prvi put vozio hrvatskim autoputevima .
Nisam ni slutio da smo toliko beznadezno zaostali .
Dodje mi da placem al zaista .
Dodji u Sloveniju da vidis sta je autoput. Nema 1 ulegnuca ili rupe.
Dok za Italiju nemogu to reci. Probaj da se provozas po gradu koji ima najvise
turista vise od RIma govorim za Veronu...katastrofa gore od Srbije rekoh.
Pljuc
Ivan
Zoran
malena
greska
Nisam ni slutio da smo toliko beznadezno zaostali .
Dodje mi da placem al zaista .
Utopija
korupcija
PERICA####
pera
Лука Лабан
Oki
voban
Drugim rečima, novac koji ubiraju kroz putarine na ovoj deonici -- NESTAO! Znači, građani plaćaju duplu cenu puta, prvo kroz putarinu a onda kroz novi kredit za održavanje istog.
Zivan
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H